..... “Wahai Tuhanku, ilhamkan daku supaya tetap mensyukuri akan nikmatMu yang engkau kurniakannya kepadaku dan kepada dua ibubapaku, dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai; dan jadikanlah sifat-sifat kebaikan meresap masuk kedalam jiwa zuriat keturunanku. Sesungguhnya aku bertaubat kepadaMu, dan sesungguhny...a aku dari orang-orang Islam (yang tunduk patuh kepadaMu)” (Al-Ahqaf 46:15)

Wednesday, September 28, 2011

Kitchen Cabinet ...

Dear Wadah!...

Ni lah rupa kabinet dapur ku yang masih dalam pembikinan... nak jimat punya pasal... tak jadilah nak ketuk table top yang solid tu... so aku just bubuh granit kat bagian dapur jer...

Haaa.... satu lagi... sory arrrgambar nih... tertonggeng... terbalik sikit... nape ntah... bila view kat picture okey jer... bila upload masuk dalam blog jadi camni plak... tapi tak kisahlah disebabkan aku tak sabar nok tnjuk ko mu kabinet aku soooo... please sengetkan kepala untuk menengok gambaq itew...

sebelum




selepas


Hob... belum sampai... dah bayar dah kat kedai... bila nak gi amik... stock belum sampai... ruang kosong tu utk Peti Ais...

Dry... sebelum...



Dalam proses lagi... bahagian oven belum siap...


   
ntah kenape... asalnya berkenan ngan kaler merah... alih2 jadi warna hitam... hahaha..
Material yg digunakan... chip board (melamine board) + 3G glass + frosted glass... + frame - kayu meranti total... RM 7800.00


Okey tak? Ordered from KITS KITCHEN ENTERPRISE, jalan P.C.B, Kota Bharu, Kelantan.


Itu je le  yang mampu... memandangkan baget yang tersangat ketat!...

tulun bagi cadangan... camne nak betulkan kedudukan gambaq aku nih...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ulangtahun kami...

Daisypath Anniversary tickers

Aiman Afiqah Ashar

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiman Afif Ashar

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiman Arina Ashar

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiman Amzar Adha Ashar

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiman Anis Aimy Ashar

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Pages