..... “Wahai Tuhanku, ilhamkan daku supaya tetap mensyukuri akan nikmatMu yang engkau kurniakannya kepadaku dan kepada dua ibubapaku, dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redhai; dan jadikanlah sifat-sifat kebaikan meresap masuk kedalam jiwa zuriat keturunanku. Sesungguhnya aku bertaubat kepadaMu, dan sesungguhny...a aku dari orang-orang Islam (yang tunduk patuh kepadaMu)” (Al-Ahqaf 46:15)

Friday, January 14, 2011

Serabut!

Haish...
Semakin diedit semakin serabut nampaknya... masih belum jumpa template idaman hati... ada yg berkenan kat background... tapi templatenya kurang menarik... berkenan kat template... background pulak tak best!...

Hish... nampaknya kena menggodek banyak2 lagi nih... huwaaaa.... padahalnya kerje bertimbun... tapi gak nok wak kijo pun tok leh jugok... dok teringat kat bloggy ku yang dah lama terabai nih...
 jom kita menggodek blog!

5 comments:

  1. mokyah edit wt pop up komen la sng ckit nk komen. :D

    ReplyDelete
  2. mung pilih template berkenan dihati...
    background image bleh tukar... template yg payoh nak adjust.

    meh sini aku adjust background image gapo mung nok tukar. template mung pilih la hok mano kenan tuh. (template aku malah nok godek). aku tolong edit image2 mung nok uboh jah
    oke

    ReplyDelete
  3. Kacik:... tra doh wat pop up komen tu... tapi tok jadi... malah etek nok menggodek :P

    wadah:...template hok ni aku suko doh... mu tulun aku tukar background dio buleh?... tok kene lah warno nih...

    ReplyDelete
  4. bak sini login n password... aku godek html dio.
    mung nok boh background gapo? ko nok kaler jah?

    ReplyDelete
  5. eh...wi ikut email login tuh..kang keno delete blog mung tok pasal kalu boh sini. hahahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ulangtahun kami...

Daisypath Anniversary tickers

Aiman Afiqah Ashar

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiman Afif Ashar

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiman Arina Ashar

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Aiman Amzar Adha Ashar

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiman Anis Aimy Ashar

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Pages